Освіта non-stop: оминаючи кризу формуємо новітній світогляд у е-просторі - Факультет фінансово-економічної і професійної освіти

Освіта non-stop: оминаючи кризу формуємо новітній світогляд у е-просторі

Факультет фінансово-економічної і професійної освіти > Новини кафедри професійної освіти > Освіта non-stop: оминаючи кризу формуємо новітній світогляд у е-просторі

Попри достатньо складний час, який переживає усе світове співтовариство, важко не погодитися, що теоретичні та прикладні аспекти формування компетентності майбутніх фахівців у контексті їхнього професійного розвитку залишаються надзвичайно важливою темою. Саме її в онлайн-режимі, наприкінці квітня 2020 року, спільно з викладачами кафедри професійної освіти фінансово-гуманітарного факультету (яка стала комунікаційною платформою заходу – прим.авт.), представниками навчально-наукового центру забезпечення якості освіти та відділу освітнього менеджменту та профорієнтаційної діяльності Університету Григорія Сковороди в Переяславі обговорили випускники освітньо-наукових і освітньо-професійних програм «Професійна освіта (Сфера обслуговування)», «Професійна освіта (Товарознавство)», «Професійна освіта (Харчові технології)» нашого вишу.

Синергія професіоналізму, досвіду й взаємоповаги наукових керівників, зацікавленості магістрантів-науковців відкрила появу якісно нової можливості попереднього захисту магістерських робіт в режимі онлайн-конференції у корпоративній спільноті Центру інноваційного навчання та трансферу технологій сковородинівського вишу з використанняv платформи Microsoft Office 365, й, зокрема, інструментів Teams.

Саме шляхи, механізми вирішення проблем компетентності, кар’єрного зростання і професійного розвитку, суспільно-громадської активності, професійних, особистісних, лідерських якостей, формування професійного іміджу, естетичної культури, застосування інноваційних технологій й засобів навчання викликали зацікавлення і жваву дискусію серед учасників. У свою чергу, результати дослідницької співпраці викладачів, студентів підкреслювали продемонстровані презентації з використанням сучасних цифрових інструментів.

У ході наукової дискусії магістри, аспіранти поділилися своїми враженнями щодо організації освітнього процесу з використанням елементів дистанційного навчання, реальними змінами форматів, усталених шаблонів. Колективу було особливо приємно чути загальне схвалення студентами інноваційного поступу кафедри, розширення комунікаційного, цифрового інструментарію викладачів в рамках реалізації проекту «своєчасного навчання» в особливих умовах. Відтак, аспірант кафедри професійної освіти Тарас Мельник висловив захоплення швидкістю адаптації академічної спільноти, студентства до навчання і взаємодії в нових особливих умовах карантину, мотивацією учасників освітнього процесу в опануванні інформаційних технологій і засобів навчання, прагненням упровадження інновацій. У свою чергу, студентка Анастасія Нестеренко від себе та інших учасників онлайн-зібрання висловила побажання розширювати наукову онлайн-комунікацію, а також неодмінно долучати професіоналів до обговорення освітніх задач.

Підсумком і результатом науково-професійної комунікації студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів (науково-практичного коворкінгу) стало запровадження на базі Центру інноваційного навчання та трансферу технологій молодіжного проекту «Professional Forces Alliance», що, видається, дасть новий поштовх розвитку освітніх ініціатив сучасного Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Прес-центр кафедри професійної освіти

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Залишити коментар

Перейти до вмісту